Visits: 71

توافق: منظور از توافق، صفحه قوانین و مقررات حاضر می‌باشد که به‌موجب ماده ۱۰ قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران یک قرارداد قانونی و لازم‌الاجرا تلقی می‌گردد و تنظیم‌کننده روابط بین گالری طلای تاج ماه و کاربران می‌باشد.  
سایت: در توافق حاضر هرکجا از کلمه «سایت» استفاده شده است منظور سایت گالری طلای تاج ماه https://taajmaah.ir می‌باشد.
محصولات: منظور از محصولات هر نوع کالا یا خدمتی می باشد که توسط گالری تاج ماه عرضه می گردد

۱-این وبسایت متعلق به گالری طلای تاج ماه واقع در شیراز می باشد و از تمامی قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران تبعیت می‌نماید.
۲- قبل از ثبت سفارش و پرداخت به دقت قیمت و امکانات و قوانین این وبسایت را مطالعه فرمائید.
۳-ارائه هرگونه ظاهر نظر با محتوا و مضامین غیر اخلاقی و سیاسی، توهین و یا فحاشی ممنوع و خلاف قوانین استفاده می باشد.
۴- در صورت مشاهدۀ هرگونه تخلف ، دسترسی کاربر به سیستم مسدود می‌گردد.
۵- مسئولیت تمامی محتوای ایجاد شده در این وبسایت بر عهدۀ شخص کاربر بوده و این وب سایت هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوا ندارد و لیکن محتوی حذف و کاربر مسدود خواهد شد.
۶-کاربر متعهد میگردد صحت اطلاعات خود از قبیل مشخصات و نشانی و غیره را به نحو صحیح اعلام نماید در صورت مغایرت و بروز هرگونه اشکال این وبسایت مسئولیتی درمقابل متخلف نداشته و صرفا به شخصی که با این مشخصات بطور کامل تطابق داشته باشد در حدود مشخص پاسخگو می باشد.
۷- امکان انصراف از سفارش و فسخ قرارداد پس از ثبت نهایی وجود نداشته و تنها در صورت موافقت مدیر گالری پس از کسر ۲۰ درصد از قیمت کل پرداختی فسخ امکان پذیر می باشد.

۸-هرگونه سو استفاده از این سایت موجب پیگرد قانونی است.
۹-در صورت پرداخت وجه و عدم موفقیت در پرداخت چنانچه تا ۷۲ ساعت وجه به حساب مشتری مسترد نگردید با ارایه پرینت بانکی موضوع توسط مدیریت سایت بررسی و در صورت وصول وجه به حساب گالری مبلغ واریز شده به حساب مشتری واریز میگردد فلذا گالری تاج ماه مسئولیتی در برابر تراکتش های ناموفق ندارد.
۱۰- تمامی حقوق و مالکیت معنوی و فکری و محتوی این ‌بیاین مربوط به گالری طلای تاج ماه بوده و هر گونه کپی برداری یا استفاده بدون ذکر منبع ممنوع و در صورت مشاهده قابل پیگیری از طریق مراجع ذیربط می باشد.
۱۱- عضویت شما در سایت، بیانگر پذیرش کلیه ضوابط و قوانین سایت بوده و نیاز به امضای کاربر نمی باشد و کاربر متعهد به احترام و رعایت کلیه ضوابط و مقررات می باشد .
۱۲- کلیه اطلاعات مربوط به کاربران این وبسایت با حفظ حریم خصوصی بصورت محرمانه نزد گالری طلای تاج ماه محفوظ می‌کنند و افشای آن صرفا در حدود قوانین حاکمیتی امکان پذیر می باشد.
۱۳- در صورت حدوث هر گونه اختلاف در خصوص کالای خریداری شده اتحادیه صنف طلا و جواهرات شیراز بعنوان داور اظهار نظر می نماید و رای آن برای طرفین لازم الاجرا می باشد و در صورت امتناع از رسیدگی محاکم قضایی شیراز صالح به رسیدگی می باشند.
۱۴- کاربر متعهد به استفاده صحیح از سایت بوده و کد کاربری یا رمز عبور خود را در اختیار دیگران قرار ندهد و چنانچه خلاف این امر اقدام نماید این گالری هیچگونه مسئولیتی را پذیرا نمی باشد‌
۱۵- هزینه تسلیم کالا برعهده مشتری می باشد.